روش های انتخاب زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه

نوشته شده توسط:غهعف عغففق | ۰ دیدگاه

نکته های برگزیدن باکلاس ترین پینک کابینت آشپزخانه


تکنیک انتخاب باکلاس ترین پینک کابینت آشپزخانه: انتخاب پینک برای دکوراسیون آشپزخانه

و بخصوص کابینت ها در زیباسازی آشپزخانه تاکید زیادی دارامی باشد و تکنیک انتخاب زیباترین

پینک کابینت آشپزخانه به افراد در این مورد یاری می رساند. پینکها می توانند ظاهر آشپزخانه رامتحول کنند و

 حس آن را متفاوت کنند،این نکته جالب هست کسل کننده ترین و تاریک ترین آشپزخانه را هم متحول دهند. البته توجه به ابعاد

فضای آشپزخانه برای  انتخاب درست رنگها خیلی بااهمیت می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این 

  قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های مدرنی است که طرفداران خاص خود را دارد. باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای فضای داخلی خود استفاده می کنید نیاز مند فضایی نسبتا بزرگ است

. چرا که رنگ قرمز در فضاهای کوچک شما فضای شما را گرفته تر می کند به خصوص اگر در ترکیب با رنگ هایی همچون سیاه در فضا بنشیند، نکته ی مهم دیگر این است

که اگر شما رنگ قرمز را برای فضای داخلی خود انتخاب می کنید برای روی اپن خود لوازم و وسایل کمتری قرار دهید چرا که رنگ قرمز به اندازه ی کافی فضای شما شلوغ می کند .

رنگ هایی به طیف سبز به خوبی می تواند برای آشپزخانه های خاص در نظر گرفته شود. برای ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها رنگ زرد می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سبز برای کابینت ها رنگی است که بیشتر خاص پسندان از آن استفاده می کند و به خوبی می تواند در کنار سایر لوازم و وسایل شما بدرخشد.

رنگ بنفش به خصوص طیف پر رنگ آن حتما باید در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید در فضای داخلی شما قرار بگیرد چرا که سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود. وقتی از رنگ بنفش ب

رای فضای داخلی خود استفاده می کنید توجه داشته باشید که المان هایی از این رنگ را در سایر بخش های مرتبط با فضای آشپزخانه به کار ببرید این عمل به خوبی به هماهنگ شدن و یک پارچه شدن فضای داخلی شما کمک می کند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مقالاتی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت به کشور های مختلف,دکوریشن و دکور و جشن ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موضوعاتی در مورد مهاجرت به استرالیا, نحوه زندگی در استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب جشن ازدواج نیز با موضوعات باغ عروسی ,شام عروسی و ... در اختیار شما قرار میگیرد.